Kuhaj ukusno
s
Aidom Hajduković Kristiansen
Home » » PIPE RIGATE S DIVLJIM ŠPAROGAMA I SUHIM MESOM

PIPE RIGATE S DIVLJIM ŠPAROGAMA I SUHIM MESOM

Napisala kuhajukusno.blogspot.ba u nedjelja, 28. svibnja 2017. | 13:05:00

 Tjestenina sa šparogama po recepturi moje kume!

U Zadru sam s kumom išla u branje šparoga! Šparoge sam očistila to jest izlomila i zaledila. Po njenim sam uputama napravila ovu ukusnu kremastu tjesteninu.






SASTOJCI za 3 osobe:

pasta pipe rigate
50g suhog mesa
300ml vrhnja za kuhanje
šparoge
1 crveni luk
nekoliko vezica peršuna
30g parmezana 
bijeli luk u prahu
biber
vegeta
so


PRIRPEMA:

1. Tjesteninu skuhati prema uputstvu na pakovanju.







2. Isjeckati 1 glavicu crvenog luka.




3. Isjeckati 50g suhog mesa.




4. Isjeckati nekoliko vezica peršuna.




5. Pripremiti, očistiti šparoge. Moje su bile već izlomljene i zaleđene, dovoljno im je 5 min da se odlede. Ako su svježe, samo ih izlomite na dužinu od 3-4cm. Donji dio stabljike koji koji ne pucketa prilikom lomljenja bacite.



6. Zagrijati maslinovo ulje.




7.  Prodinstati luk.


8. Dodati peršun.



9. Dodati suho meso.



10. Dodati šparoge.



11. Prodinstati sve zajedno još par minuta.



12. Dodati 300ml vrhnja za kuhanje.


13. Dodati malo vegete i malo bijelog luka u prahu. Posoliti, pobiberiti i nastaviti dinstati dok se sos ne zgusne.




14. Sos preliti preko skuhane tjestenine.




15. Posuti rendanim parmezanom.






SHARE

About kuhajukusno.blogspot.ba

0 komentari :

Objavi komentar