Kuhaj ukusno
s
Aidom Hajduković Kristiansen
Home » » BRUSKETE (bruschetta) NA MOJ NAČIN

BRUSKETE (bruschetta) NA MOJ NAČIN

Napisala kuhajukusno.blogspot.ba u ponedjeljak, 22. veljače 2016. | 06:46:00

Bruskete su odlicne kao predjelo, a ja ih posebno volim servirati kao prilog uz supu.





Bruskete sam prvi put probala kod kume kad se vratila sa studija iz Italije. Nakon toga sam dosta eksperimentisala, kako s vrstom hljeba tako i s namirnicama, dok nisam dosla do meni odgovarajuce kombinacije. 






SASTOJCI: 

1 francuski hljeb  (moze i neki drugi)
100g mocarela sira (moze i neki drugi)
50ml maslinovog ulja
3 cehna bijelog luka
1 paradajz
 bosiljak
 so 
 biber


PRIPREMA:

1. Isjeci hljeb na kriske. Na papir za pecenje poredati hljeb i peci 5 min na 200 stepeni. 

2. Po vrelom hljebu utrljati bijeli luk, posuti maslinovim uljem.


3. Na hljeb dodati na kockice sitno sjeckan paradajz, so i biber. 

4. Na paradajz staviti komadice mocarela sira, bosiljak, biber i so.

5. Vratiti u pecnicu na 5 min.

Servirati vruce.



SHARE

About kuhajukusno.blogspot.ba

0 komentari :

Objavi komentar