Kuhaj ukusno
s
Aidom Hajduković Kristiansen

BIFTEK

Napisala kuhajukusno.blogspot.ba u utorak, 28. rujna 2021. | 11:19:00

Odležani, upajcani biftek!






SASTOJCI:

biftek

senf

lovorov list

biber u zrnu

so

biljno ulje



PRIPREMA:

1. Pripremiti biftek i senf.







2. Premazati biftek s velikom količinom senfa.






3. U zdjelu s poklopcem staviti biber u zrnu, biljno ulje i lovorov list.


















4. U posudu staviti premazani biftek. Posuti ga biberom, dodati par listova lovora i preliti uljem. Paziti da cijeli komad mesa bude prekriven uljem.











5. Zatvoriti posudu i staviti u frižider na dva dana. 








6. Prepeči/tostirati nakratko kriške hljeba.



7. Isječi biftek na deblje kriške 



8. Utrljati so i biber u meso. 








9. Ja biftek volim jedino kad je medium (srednje pečen)  do well done (dobro pečen), ne volim krvav iako svi tvde da je krvav puno ukusniji.
U tavi dobro zagrijte malo ulja i ispecite biftek po nekoliko minuta sa svake strane, zavisno od toga koji stepen pečenosti volite, odnosno kakav biftek volite.
Moram napomenuti da sam ja ovaj biftek pekla u puno više ulja nego što treba jer mi se u suprotnom aktivira protivpožarni alarm zbog dima prilikom prženja:) 








10. Biftek sam servirala na kriški prepečenog hljeba uz pečeni krompir, mrkvu, luk ljutiku i karamelizirani crveni luk.













SHARE

About kuhajukusno.blogspot.ba

0 komentari :

Objavi komentar